poniedziałek, 16 marca 2015

Liebster Blog Award (2)

I co ja mam napisać ? Kolejne dwie nominacje, więc łącznie już cztery, a blog ma dopiero pięć rozdziałów. Dziękuję. :*** 
Dostałam nominację do: Kalipso Va oraz Qeiko.
Formułka jest w poprzednim poście o LBA, pozwólcie, że przejdę do pytań : (pytania od Qeiko)
1. Co inspiruję Cię do pisania ?
Sytuacje z życia codziennego, marzenia, blogi, filmy, książki, a czasem nawet ubrania na faslook’u. :D
2. Twoję ulubione zwierzę?
Domowe- pies/kot.      Drapieżne – lew/puma :D
3. Dom w Hogawrcie?
Trudno mi samemu ocenić, naprawdę. Jak brałam udział w internetowej  Tiarze Przydziału, to przydzieliła mnie ona do Gryffindoru. Podświadomie jednak czuję, że byłabym w Slytherinie. Rzadko jestem bezinteresowna, mówię to co myślę i lubię jak są jakieś bójki w szkole, ogólnie lubię kłopoty :D Wiedzą to tylko najbliżsi przyjaciele.Tak, wiem jestem okropna. :D Ale nie dla przyjaciół <3
4..Ulubiona książkowa postać ( niekoniecznie HP)
Trochę książek już przeczytałam i tak szczerze to nie mam ulubionej. Z każdą jestem związana- mniej, lub bardziej, bo każda ma swoją historią, charakter.
5. Gdzie chciałabyś pojechać?
Przez wiele lat mówiłam, że do Hiszpanii. Oprócz tego też do Grecji. <3
6. Ulubione zajęcie?
Gadanie na skype z przyjaciółką, pisanie z nią i nasze spacery <3 Niezapomniane chwile :D
7.Przejmujesz się krytyką?
Jeśli jest ona uzasadniona, to biorę ją sobie do serca, ale i tak postępuję po swojemu. Wybaczcie :D
8. Ulubiona książka?
Oprócz Harry’ego Pottera i fantasy  to „Wszystko czerwone”, „Naznaczona” i „Dawca” – kryminały <3.
9. Gdybyś miała do spełnienia jedno dowolne życzenie, to jakie by ono było?
Nie napiszę, bo się nie spełni. <3.
10. Miewasz koszmary? Jak często?
Nie mam, a ja już to naprawdę rzadko.
11.Twój największy lęk?
Lęk przed odrzuceniem :c

Pytania od Kalipso Va:
1. Jaki był Twój ulubiony nauczyciel z Hogwartu?
Severus Snape. Naprawdę nie wiem, za co ludzie go tak nienawidzą ! :D
2. Czy chciałaś, żeby Harry był z Hermioną?
Jeśli nie może być ona z Draco.. ewentualnie.. :D Na pewno lepszy jest od Rona !
3. Opisz swój wygląd i charakter.
Brązowe oczy i brązowe włosy, które prostuje. Niska, 163 cm wzrostu, ale małe jest piękne^^ :D   Dziewczyna o wielu twarzach, dla najbliższych za bardzo śmiała, nieumiejąca usiedzieć na miejscu i zastanowić się nad tym, co mówi. Dla znajomych cicha, spokojna, nieśmiała. Selekcjonuje ludzi: znajomi, dobrzy znajomi, przyjaciele i najbliżsi.
4. Czy pisałaś kiedyś drabble?
Tak, z okazji Dnia Kobiet. Zapraszam <3.
5.Czy śnił ci się kiedyś Draco Malfoy ?
 Niestety, nie mam takich pięknych snów :c
6. Od ilu lat piszesz opowiadania?
Odkąd pamiętam :D
7. Jakie było Twoje pierwsze Dramione?
Draco i Hermiona- jedyne w swoim rodzaju, niezastąpione *o* XoXoXo napisała po roku zawieszenia wróciła. <3 <3  (http://hermiona-and-draco-love.blogspot.com/ )
8. Ulubiona część Harry’ego Pottera? Dlaczego właśnie ta?
Szósta- Książe Półkrwi. Nie wiem dlaczego ulubiona, może przez Hinny, które kiedyś, dawno, dawno temu kochałam, a może dlatego, że Snape dostał ukochaną pracę :D Albo dlatego, że Mionka przerodziła się z takiego „ brzydkiego” kaczątka ? :D
9. Czy uważasz, że ekranizacja jest lepsza bądź gorsza od książki?
Książka była magiczna, przenosiła w swój świat… ale film pokazał mi wspaniałych bohaterów i efekty specjalne. <3.
10. Twoje ulubione słodycze?
Ja kocham słodycze <3 Nie mogę spośród tak wielu wybrać jednych, to byłoby niesprawiedliwe. :D
11. Gdzie chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
Nie snuje tak dalekich planów. Wiem, że chce studiować i wyjechać. To tyle :D

Ojej ^^ Aż się zmęczyłam :D  Więc tak.. nominuję :
-Nimfadora Tonks-Riddle
-Joanna Olucha
-Wiktoria Płazińska
- Sorciere Luthien
-Darcy Victoria
I oczywiście każdego, kto chce. Nie nominowałam dwa razy tych samych osób, więc jest ich tylko tyle.
Pytania od siebie:
1.Twoja inspiracja?
2. Dlaczego ta para?
3.Opisz siebie w trzech zdaniach.
4.Co najczęściej oglądasz?
5.Gdzie widzisz siebie w przyszłości?
6.Czego się boisz ?
7. Największe marzenie?
8.Największa wada i zaleta Twojego charakteru.
9. Ile masz lat?
10.Od ilu piszesz?
11. Czym jest dla Ciebie pisanie?


Jak widzicie, pytania się powtarzają, ale po prostu chcę Was jakoś poznać lepiej :D 

6 komentarzy:

  1. Ty głupku -.-
    Nawet mi się nie waz usuwać z blogosfery :) twoje perełki są lepsze od moich... Małży :P a więc ćss i nie plec takich głupot więcej! Bo zjem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małży...? Cśśśś to Ty się nie znasz >.<
      Masz same perełki! A miejsca i czytelników zawsze z chęcią Ci ustąpie, lubię się dzielić haha :**
      Wybacz, nie będę Ci smakować ^^ :D

      Usuń
  2. Chciałam zaprosić Cię do mnie na miniaturkę:
    http://ciemna-strona-dramione.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominację <3 Kochana jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście dziękuję za nominację :* Jednak nie będę na nią odpowiadać, bo zostałam nominowana(odpowiedziałam),wcześniej jako Mionka.
    Pozdrawiam,
    Mionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :)

    Dziękuję za zaproszenie na bloga, nadrobię go w wolnej chwili. Teraz jednak chciałabym zaprosić Cię do siebie na dramione-krok-po-kroku.blogspot.com. Nowy rozdział wreszcie się pojawił ;)

    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt,
    Naomi S.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Mia